Kwiaty we włosach...

:)



Nie sądziłam, że komponowanie ozdób do włosów tak mi się spodoba. Na stoliku leżą już dwa kolejne grzebyki, a ja powoli przymierzam się do wianków:) Dziś chciałabym przedstawić Wam kompozycję z piwonią w roli głównej, kwiatowy misz-masz na lekkim, plastikowym grzebyku. Jak Wam się podoba? 


Przy okazji chciałabym Wam się pochwalić, że zostałam wyróżniona w wyzwaniu Art-Piaskownicy, o którym pisałam w poprzednim poście:) Bardzo, bardzo mi miło, cieszę się i dziękuję! :)

http://art-piaskownica.blogspot.com/2016/06/wyniki-przyda-sie-na-gowe.html

Miłego tygodnia Wam życzę!



4 komentarze :

  1. Cudny ten grzebyk:-)) uwielbiam piwonie:-)) z takim grzebykiem każda fryzura jest super:-))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia! Cudne te kwieciste grzebyczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :D Grzebyczek wygląda cudownie, taki misz-masz jest bardzo uroczy. :D Czekam w takim razie na wianki. :3

    OdpowiedzUsuń



Bardzo dziękuję za każde miłe odwiedziny i za każde ciepłe słowo.

Każdy Twój ślad zostawiony tutaj jest dla mnie bardzo cenny :)